CLICI Summer School 2024, il corso di Lingua e Cultura Italiana per studenti internazionali

Sono aperte le iscrizioni alla CLICI Summer School 2024 che si terrà nel prossimo mese di luglio e offrirà agli studenti internazionali di tutto il mondo la possibilità di approfondire la lingua e la cultura italiana. Il corso intensivo di Lingua e Cultura Italiana è promosso Centro di Lingua e Cultura Italiana (CICLI) dell’Università Roma Tor Vergata.

Per maggiori informazioni visita la pagina CLICI Summer School 2024

CLICI – Center for Italian language and culture – of Tor Vergata University of Rome issues a notice of public selection (a total number of at most 80 places are available) to enroll the CLICI Summer School a.y. 23-24 that will take place 6 – 27 July 2024. CLICI Summer School wants to enhance the knowledge of Italian language and culture to international students from all over the world by offering an intensive course that includes lessons of Italian language, and tourist-cultural itineraries mainly across Metropolitan City of Rome Capital and Castelli Romani.

Periodo di svolgimento: dal 6 al 27 luglio 2024 Scadenza delle iscrizioni: 6 maggio 2024

clici.uniroma2.it/wp-content/uploads/2024/02/AVVISO_Summer_School.pdf(si apre in una nuova scheda)

Delivery period: from 6 July 2024 until 27th July 2024 Registration deadline: 6 May 2024

Dowload Public Call English version